Τρελοποδόσφαιρο


Insane Bet: Στη γειτονιά μου την παλιά… by stokegeo

«Στη γειτονιά μου την παλιά είχα ένα φίλο […]». Τον έλεγαν Αντώνη. Ο Αντώνης ήταν οπαδός της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου επειδή είχε πολλούς παίκτες του Παναθηναϊκού στη σύνθεσή της. Στις 12 Ιουνίου 2004 είχε κανονίσει να δει τον εναρκτήριο αγώνα του Euro σε έναν κολλητό του. Όμως κάτι το λεωφορείο που έχασε, κάτι κάποιοι λόγοι ανωτέρας βίας τον έκαναν να πάει στο Περιστέρι τρέχοντας με τα πόδια για να μην χάσει τα πρώτα λεπτά.

Αντώνη, πώς ξανάνιωσες έτσι;

Την ίδια στιγμή που τα πόδια του Αντώνη έβγαζαν φτερά στην άσφαλτο, ο Ότο Ρεχάγκελ στα αποδυτήρια του «Ντραγκάο» έδινε οδηγίες για το σύστημα λίμπερο με ένα στόπερ και τα μαν-του-μαν που θα έπαιζαν τα πλάγια μπακ χαφ κόντρα στους διοργανωτές Πορτογάλους και σε όλους τους επόμενους αγώνες.

Τα υπόλοιπα αποτελούν ιστορία. Ο Αντώνης είδε και όλα τα εναπομείναντα παιχνίδια της εθνικής στο σπίτι του φίλου του, βρίσκοντας πάντα μια δικαιολογία να αργήσει και να πάει τρέχοντας με τα πόδια.

Δεν τον πέτυχα να τον ρωτήσω αλλά είμαι σίγουρος ότι θα το ξανάκανε αν γνώριζε από πριν ότι αυτό το γούρι θα ήταν αποδοτικό για την ομάδα. Ο Ρεχάγκελ πιστεύει κι αυτός σε γούρια. Πήγε την ομάδα για προετοιμασία στο Μπαντ Ραγκάζ, όπου την είχε πάει πριν το Euro 2004, όπου δεν μπόρεσε να την πάει το 2008 επειδή οι τελειομανείς Ελβετοί έκαναν συντήρηση των εγκαταστάσεων. Οι πρωταθλητές κόσμου Ιταλοί πήγαν εκεί το 2006, μερικές μέρες πριν κατακτήσουν το τρόπαιο.

Εις οιωνός άριστος, αμύνεσθαι με... Ρεχάγκελ

Έχεις τον Χιου Γιουνγκ Μο να είναι ο πρώτος προπονητής στην ιστορία των Συνεντεύξεων Τύπου πριν από τα ματς της εθνικής αφότου στέφθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης του 2004 που δεν είπε την κλασική ατάκα: «Σεβόμαστε τους πρώην πρωταθλητές Ευρώπης, η Ελλάδα είναι το φαβορί». Αντ’ αυτού, δήλωσε: «Έχουμε προετοιμαστεί, εξαντλητικά μπορώ να πω, για να αντιμετωπίσουμε τους Έλληνες και πιστεύουμε ότι μπορούμε να τους νικήσουμε».

Πάντα μου άρεσε να στηλιτεύω κλισέ δηλώσεις. Αυτή τη φορά όμως δεν συμμερίζομαι την αισιοδοξία του Κορεάτη. Στηρίζω τη νίκη της εθνικής κι ας είδα ότι λίγος κόσμος πιστεύει σ’ αυτήν. Στηρίζω τον Ρεχάγκελ που θα παρουσιάσει πάλι διαφορετική ομάδα απ’ αυτή που κατέβασε στα φιλικά για να καμαρώσει το όνομά του στις αθλητικές εφημερίδες ως αναμορφωτή.

Στον έτερο αγώνα του δεύτερου ομίλου, η νίκη της Αργεντινής θεωρείται σίγουρη. Γίνεται πολλή κουβέντα για την κόπωση των Μέσι και Αγουέρο, ίσως και του Μιλίτο. Δεν έχω ακούσει τίποτα για την άμυνά της, με τον Ντεμικέλις να έχει δώσει ανάλογους αγώνες. Από τη λογική του «φτηνού» άσου, θα προτιμήσω να κάνω στροφή στο να σκοράρουν και οι δύο ομάδες. Έτσι το λέει ο ΟΠΑΠ που το προσφέρει σαν ειδικό στοίχημα. Εγώ χρόνια τώρα το ξέρω σαν «γκολ-γκολ».

Ο Μάρτιν Ντεμικέλις

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΗΜΕΡΑΣ:

ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ – ΕΛΛΑΔΑ -> 2

ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ – ΝΙΓΗΡΙΑ -> ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ (Να σκοράρουν και οι δύο)

Υ.Γ.: Μακάρι οι αρχές κάθε εγχειρήματος να είναι τόσο επιτυχημένες όσο του δικού μας χθες. Εύχομαι ανάλογη συνέχεια και να κερδίζουμε όλοι κάθε μέρα.

el capitano

4 Σχόλια so far
Σχολιάστε

Το στοίχημα το έχασες και αναμένω να μου το καταβάλεις!!! 😛

(Μπορείς βέβαια να απαιτήσεις από τον Stranger να σου το καταβάλει πρώτα, μια που το σύνδεσμο αυτής της ανάρτησης αυτός μου τον πάσαρε στην τιτιβοχώρα!)

Όσο για τα γούρια, «συμφωνώ», μα τα συγκεκριμένα είναι ανίσχυρα μπροστά στο γούρι του κόκκινου χρώματος της Κορέας!
Ιδού και η «Επιστημονική» εξήγηση της χθεσινής μας ήττας: «Οι νικητές φορούν κόκκινα» http://bit.ly/cldofj 😛

Υ.Γ. Νοστιμότατος ο Αντώνης -μου είναι αδιάφορο αν δεν είναι όντως ο Αντώνης, ο γείτονάς σου :P-! Κρίμα να τρέχει με τέτοια ζέστη!
Αν μου φτειάξεις κατάσταση μαζί του, απαλλάσσεσαι από την καταβολή του στοιχήματος!

Σχόλιο από Ιώ!!!

Νομίζω σου απάντησα μέσω του σημερινού κειμένου μου. Λυπάμαι αν ο κόσμος χάνει χρήματα, μακάρι να μπορούσα να τους στέλνω όλους επ’ άπειρον στο ταμείο. Το θέμα για το κόκκινο χρώμα είναι αδιαφιλονίκητα αποδεδειγμένο. Το κόκκινο είναι χρώμα επιθετικό.
Όχι, αυτός δεν είναι ο Αντώνης και δεν είναι άνδρας τύπου Beckham όπως αυτός της φωτογραφίας αλλά πιο brutal όπως εμείς.
Όσο για το κείμενο, ελπίζουμε τα αποτυχημένα χθεσινά προγνωστικά να μη σου στερήσουν τη χαρά της ανάγνωσης των επόμενων. el capitano.
(Δεν έχω δικό μου λογαριασμό στο site, τα παιδιά μου «δανείζουν» τον δικό τους για τέτοιες χρήσεις).

Σχόλιο από stokegeo

Επ, σαν να το παρατραβάς, δεν νομίζεις; Διάβασα ένα ποδοσφαιρικό κείμενο, μα μην το βγάλω και τα μάτια (με άλλα λόγια πιο εκφραστικά: μην το παραχέσω κιόλας!)! 😀
Εμπρός, συνόψισε το κείμενό σου σε εδώ σχόλιο, για να μάθω και εγώ τί μου απάντησες!

Δεν ξέρω αν ο κόσμος χάνει χρήματα σε στοιχήματα, μα εγώ το στοίχημα το είχα βάλει μαζί σου! Κάνεις πως δεν θυμάσαι τώρα; 😛
Και θέλω τον Αντώνη της φωτογραφίας, για να το ξεχάσω και εγώ! 😛

Το κόκκινο χρώμα μπορεί να δηλώνει την επιθετικότητα, μα η «επιστημονική» έρευνα είναι του κ@λου! Όταν χάνει π.χ. ο Ολυμπιακός, ευθύνεται ότι ο Άρης μπήκε στο ζώδιο της μπάλας; Και το ότι το ΚΚΕ δεν θα δει ποτέ κυβέρνηση, ευθύνεται το στην τρίχα ντύσιμο της Παπαρήγας και του Κολοζώφ; Είπαμε να λέμε μ@λ@κίες, όχι όμως και να τις πιστεύουμε! 😀

Και λογαριασμό στο twitter επιβάλλεται να κάνεις! Εξωφρενικό να μην έχεις στο twitter και να έχεις στο facebook! Lol! 😛
Άντε, και σε κάθε νέα εδώ ανάρτησή σου θα πατάω καμιά εκατοστή κλικ, για να αυξάνει ο αριθμός του αναγνωστικού σου κοινού και, αν βγάζεις χρήματα από το ιστολόγιό σου, ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΜΟΥ!!! 😀

Σχόλιο από Ιώ!!!

Δεν έχω λογαριασμό ούτε στο facebook.
Απλά δέχτηκα μια πρόταση να μετάσχω στο εγχείρημα, ήταν τρελό, μου άρεσε, τη δέχτηκα και θα υπερασπίζομαι κάθε τρελή θεωρία που μπορεί να εξηγηθεί είτε ρεαλιστικά είτε υπερρεαλιστικά. Εξάλλου, όλα είναι στο μυαλό.
Καλό απόγευμα.
el capitano.

Σχόλιο από stokegeo




Σχολιάστε

